Bröllopshelg i Båstad

I helgen som var, var vi tillsammans med många härliga vänner på bröllop i Båstad. Så otroligt mysigt att vara tillbaka i Båstad igen och få njuta lite av lugnet (inte ett lugnt bröllop dock 😂) i september också. Det var våra nära vänner Marie och Mattias som gifte sig och de bjöd verkligen på fest! Så härligt! 

Vi började på fredagen med lite förmingel på Pepes bodega och detta upplägg är så trevligt när man får säga hej och få ett ansikte på många av gästerna innan lördags stundade bröllop. Förfest innan förfesten på ett av hotellrummen på Hotell Sand. 

Hotellet var även plasten där bröllopsmiddagen var på lördagen. Fem stjärnor av fem möjliga. Allt var välplanerat och så kul på alla sätt! 

Marie, så otroligt vacker i sin fina klänning!


Min klänning köpte jag redan i maj i Paris när vi var där, jag och min man. Den kommer ifrån Maje, som förövrigt är ett av mina favoritmärken👌🏼


Som ni ser var det smoking för herrarna👏🏼 alltid snyggt tycker jag! 

Helt enkelt en väldigt härlig helg!!
Kategori: Allmänt
Taggar: bröllop hotell resa
1 Lena:

skriven

Så härliga bilder! Båstad är så vackert!

Svar: Tack! Älskar Båstad:)
Lisa Grape

2 Emilie Levinsson

skriven

Riktigt fina bilder! Ursnygg klänning för övrigt! :)

Svar: Tack snälla!!
Lisa Grape