Bokhylla

Nu var det ett tag sedan jag gjorde ett inlägg men lovar att jag från och med nu ska bli bättre! 

Vi håller som ni redan vet på med en platsbyggd bokhylla i vårt tv-rum. Dick har detta dragit ut lite på tiden men nu kom i alla fall en del igår och sen kommer en del om ngn vecka el så och sen får vi väl vänta på marmorn (kolmårdsmarmor) i ca 5 v (Morr) då jag vill ha samma marmor som vi har som fönsterbräda som på bänkarna i skåpen. Den som väntar på ngt gott väntar inte för länge, el hur är det de brukar säga! 



Vi ska även ha bokhylla runt den andra dörren men här blev det några små fel så den delen börjar de på snart! Sen saknas det ju socklar och taklist som ni ser men jag återkommer inom kort med det färdiga resultatet! 
1 Anonym:

skriven

Vacker hylla. Vilken leverantör valde ni?

3 Anonym:

skriven

Vi fick hjälp av en lokal hantverkare som har hjälpt oss med diverse snickeriarbeten tidigare och som hjälpt oss att renovera vårt hus. Säg till om du vill ha hans namn, om du bor i Stockholmsområdet.
Mvh Lisa

2 Anonym

skriven

Vacker hylla. Vilken leverantör valde ni?

4 Johan

skriven

Hej! Tipsa gärna mig oxå om snickarens namn! Och gärna vad ni fick betala, om det känns ok! :) ska göra en typ exakt likadan men behöver nog hjälp...